2016. november 30., szerda

Mobiltelefonon böngészők érintsék  meg az  INTERNETES VERZIÓ MEGTEKINTÉSE linket !

PRINCZE    INVEST

Pénzügyekről egyszerűen


06-70-578-2011
Budapest,  Balassagyarmat,  Pásztó,  Salgótarján
Hatvan,  Gyöngyös,  Eger,  Ózd
és vonzáskörzeteik

princzinvest@gmail.com

www.facebook.com/princzeinvest/



"Elvégzett iskoláim után lett egy munkahelyem.
Mindig voltak álmaim, mindig volt egy újabb és újabb célom, amiért volt értelme dolgozni.
Elkövettem egy hibát, méghozzá egy ÓRIÁSI HIBÁT!
Gépjárművemet, mely azóta is szolgálatomban áll, hitelre vásároltam!
Nem tettem én mást, csak próbáltam előbb, fiatalon elérni az egyik nagy álmomat…
Mondhatni ellehetetlenítette az életem, mert a bank által ígért törlesztőrészlet az egekbe szökött. Gürcöltem érte több munkahelyen egyszerre, éjt nappallá téve….
Ez maradt csak: DOLGOZNI,  DOLGOZNI,  DOLGOZNI, és FIZETNI !!!

2016 év elején egy új lehetőség jött velem szembe, egy pénzügyi közvetítő cégnél kezdtem el másodállásban munkát vállalni. Azóta ez lett a főállásom, és a hivatásom is egyben!

Elsők között a saját, élhetetlen, rossz hitelemet cseréltem le a legkedvezőbb, biztonságos, mindig FIX törlesztésű kölcsönre. Hihetetlenül jó érzés volt megszabadulni a rossztól, és élni újra az életem, hiszen visszakaptam az ÉLETEM !!!

Ezek után azt a célt tűztem ki magam elé, hogy a lehető legtöbb embernek meg fogom oldani kedvezőtlen hitelének kiváltását, hiszen mindenki megérdemli a JÓT!

Ezért megalapítottam a Princze Invest -et."


A piacon lévő egyik legkedvezőbb, mindig FIX - ezáltal tervezhető és biztonságos - kölcsönökkel; megtakarításokkal; biztosításokkal várom Ügyfeleim megkeresését!

Részletekért kattintson felül az Önnek aktuális megoldásunkra, legyen az 
Hitel
Hitelkiváltás
Lakásvásárlás - felújítás - bővítés
Megtakarítás ( 30% állami támogatással )
Biztosítás
Ingatlan értékesítés !

Bővebb tájékoztatásért pedig kattintson a KAPCSOLAT fülre !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.